zaterdag 13 augustus 2011

De ultieme ruitenwisser voor je Dacia

Dé ultieme ruitenwisser voor je Dacia

Zoals bekend zijn de originele ruitenwissers niet het sterkste punt van je Dacia.

In de loop van de tijd heb ik een aantal ruitenwissers uitgeprobeerd, Aldi, Bosch, Lidl, deze werkten beter als de originele wissers maar echt tevreden was ik er ook niet over en dat is vooral over het lawaai.

Dacia flexwipers 04

Een paar maanden geleden was ik bij Action in Druten en zag daar ruitenwissers (Flexwipers) liggen voor nog geen 3 euro per stuk.

Dacia flexwipers 02

Tja, voor die prijs wil ik ze wel proberen en wie schetst mijn verbazing, deze flex wipers van Action wissen niet alleen uitstekend, maar ze doen hun werk ook nog eens fluisterstil en dat is een hele verademing na jaren lang gekraak, gepiep en gekras te hebben gehoord.

Ik gebruik 2x 53 cm en heb inmiddels ook een extra set aangeschaft, voor de prijs hoef je het immers niet te laten.

Dacia flexwipers 03

De maximaal te gebruiken maten voor je Dacia zijn, links 61 cm en rechts 56 cm, maar persoonlijk vind ik 53 cm voldoende.

Goedkoper kunnen we het niet maken, wel duurder !

Dacia flexwipers 02

Meer algemeen Dacia autonieuws vind je Hier.

Meer testen, nieuws en foto's over de Dacia Logan MCV vind je Hier.

Meer testen, nieuws en foto's over de Dacia Sandero (Stepway) vind je Hier.

Meer testen, nieuws en foto's over de Dacia Duster (SUV) vind je Hier.

Alle prijzen en specificaties 2010 vind je Hier.

Heel veel tips, trucs en techniek vind je Hier en alles over tuning Hier.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten